..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

58. اطاعت ســـرهــنــــگ !

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
از همان وقت ها که خودم را شناختم، همیشه دلم خواسته از افراد ِ نیروی ِ انتظامی باشم !

من همان عاطفه ای هستم که از شدت ِ علاقه حتی تا مرز ِ ... هم رفتم !

همان دختری که پارسال بعد از مدت ها انتظار، آگهی ِ استخدام ِ نیروهای ِ جدید را پیدا کرد اما،

برای ِ پذیرش دیر رسید و آن سرباز ِ زیبارو! برایش لب ـخند زد و گفت تــو چقدر مشتاقی !

اشکالی ندارد بگذارش برای ِ سال ِ بعدی، و امسال هم اصلاً پذیرشی نبود... :(

من همان دختری هستم که سال ِ سوم ِ راهنمایی دوستانـم با فهمیدن ِ علاقه ام خواستند یک دست لباس ِ نظامی برای ِ روز ِ تولدم بگیرند و من خواهش کردم این ـکار را نکنند ! دوست داشتم روزی برسد که لباس ِ واقعی را بر تن کنم !

من حتی هرسال بسکتبال بازی کردم و آن ـقدر تا تور، با توپ پریدم تا قدم به حد ِ لازمش برسد و رسیــد !

من همان دختری هستم که دبستان بچه ها را به صف میکردم تا هرکدام اسلاید ِ نظامی به خود بگیرند و هرچه من میگویم فوراً بگویند اطاعت ! نه که زور بگویم ها، نه. فقط دوست داشتم احترام ِ نظامی ِ دسته جمعی داشته باشند ! دوست داشتم نظمــشان بدهم مثل ِ‌ آنها.

ساعت ِ ورزش هم من از طرف ِ خانوم معلم، مسئول ِ به صف کردن ِ بچه ها شده بودم !

نه اینکه فکر کنید همیشه دوست داشتم از خانواده ی ِ نیروی ِ انتظامی‌ باشم تا کلی از افراد برایم احترام بگیرند ها، نه !

من همیشه دوست داشتم خودم از آن صفر ِ صفر هایش شروع کنم ،

مدام سرم گرم ِ هیجان باشد و روزی چند بار بگویم " اطاعت ســرهــنــگ " !

همیشه خودم را در آن لباس تصور کرده ام، درحالی که اخم هایم درهم است و مشغول ِ حل ِ پرونده ای.

راستش را بخواهید من عاشق ِ آن رنگ ِ سبزی هستم که حس ِ خاصی می بخشد به صاحبش !

همان رنگی که میگوید شده ای یک فرد ِ به معنای‌ ِ واقعی مفید برای ِ وطن ـَـت :)

 

+یادش بخیر. اول ِ راهنمایی یک دوست دیگر هم پیدا شد که عشق ِ پلیس بود. شد رفیق ِ صمیمی‌ام تا به امروز. الآن چهارسال است که ازدواج کرده و به قول ِ خودش چندروز ِ دیگر بچه اش هم قد ِ من میشود و من هنوز سرم بی کلاه مانده !!

+روزی که خیلی دیرهم نیست، به این رؤیای ِ شیرینم حــقــیــقــت می بخشمبدون ِ شـــک:)

+گرامی باد امروز بر تمام ِ اعضای ِ کوچک و بزرگ ِ نیروی ِ انتظامی.

+کلیک،کلیکوکلیک!! این هم عکس ِ درجات ،کلیک!

  • ۹۳/۰۷/۱۲
  • Atefeh - Cute