..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

132. درهم و شلوغ !!

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

× ولنتاین چیست ؟؟

.

.

.

واسه ما که هیچى نیست. مثل ِ روزاى ِ دیگه ـست. شما رو نمیدونم! 

 

× من هنوز هم عاشق ِ کلیپ ِ بچه قرتى و ژست ِ محسن لرستانى هستم! دلیلش هم باشد براى ِ خودم و خودش!!

 

× به دخترخاله نگفتم که با دوقلوها رفتیم ورزشگاه ِ پیروزى جشن ِ همخوانى با اجراى ِ على ضیا! از طرفى هم حواس برایم نمانده بود که خرت و پرت هاى ِ جشن را از روى ِ میزم جمع کنم! فکرکنم این چندروز قراراست پوستم کنده شود!! 

 

× چهارشنبه هم رفتیم راهپیمایى. جاى ِ همه ى ِ آنهایى که در خانه نشستند خالى! خاله جان به هرکسى قصد ِ‌ آمدن نداشت میگفت مگه تو ساواکى؟!!

 

× نگویید یک وقت عاطفه بى معرفت است ها. یادم هست که عکس ِ سوغاتى ِ‌ عمو جى را هنوز نگذاشته ام! از شما چه پنهان رابط دوربین گم شده است ( از بس که من بانظمم )!!. بى زحمت دعا بفرمائید پیدا شود زود بیایم عکس ها را برایتان بگذارم!

 

× تا حالا ندیده بودم مردم توى ِ راهپیمایى هم به فکر ازدواج باشند! یعنى همه ى ِ‌ مناسبت ها را دیده بودم الا راهپیمایى که قسمت شد!! چهارشنبه توى ِ راه پسرکى دخترکى را به مادرش نشان میداد و او هم بنده ى ِ خدا هى میگفت توى ِ این جمعیت از کجا بفهمم کدام را میگویى! اصن یه وضى!!

 

× کامنتى باز شدسـتـــندى !

  • ۹۳/۱۱/۲۵
  • Atefeh - Cute