..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

141. تو هنوزم همونقد خوبی. با اینکه نیستی...

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

از نیمه های ِ شب گذشته بود.. همچنان خواب به چشمم نیومده بود..

گوشی ـمو برداشتم. نوشتم: " امشب دلم خیلی گرفته. یکم باهام حرف میزنی؟؟ "

رفتم ارسالش کنم، مخاطبین ـمو باز کردم. صفحه ی ِ اول نه صفحه ی ِ دوم.. دستمو بردم روی ِ اسمت.. یدفعه عکست افتاد روی ِ صفحه.. همون عکسی که شب ِ آخر بیرون رفتن خودم با گوشیم ازت گرفتم.. همون موقع که سرت پایین بود و تا صدات کردم نگاتو انداختی تو چشمام... در و دیوار اتاق روی ِ سرم آوار شد ...

یادم رفته بود تــو دیگه نیستی.. یادم رفته بود ابــــراهــیم ...

 

× گفتی هروقت حرفی داشتی بهم بگو.. نبودی که بهت بگم چی بهم گذشت.. نبودی که بگم عاطفه داره ذره ذره تموم میشه.. نبودی که بگم یچیزی داره عذابم میده و جونمو میگیره... نبودی...

× معرفتت هنوزم سرجاشه... وقتی بعد این همه مدت دیشب که میخواستم باهات حرف بزنم، اومدی به خوابم و حرفامو شنیدی.. وقتی مث ِ همیشه سر به سرم گذاشتی و تو خواب خندوندیم... دلم میخواد باشی... مث ِ روزای ِ زنده بودنت .....

  • ۹۳/۱۲/۰۷
  • Atefeh - Cute