..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

144. مث یه سؤال بی جواب فقط ذهنمو مشغول میکنی

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

من بازم درگیر حسای ِ ناشناخته شدم. حس میکنم هنوزم نمیشناسمت ..

وقتی با یه شماره ی ِ عجیب واسم اس میدی، خودتو یه نفر دیگه معرفی میکنی، ولی من از حرف زدنت فهمیدم که تویی، نمیدونم باید بهت بگم میدونم کی هستی که خوشحال بشی شناختمت، یا صدتا اسم دیگه بگم، خودمو بزنم به نفهمی و بهت بگم نمیشناسمت تا یموقع ناراحت نشی..

آره من هنوزم نمیدونم جواب ِ کارا و حرفاتو باید چجوری بدم. تنهـا کسی که تو رو خوب و حتی بیشتر از خودت میشناستـت فقط منــم.. و منم هنوز اونجوری که دلم میخواد نشناختمت. تو هنوز یه آدم شناخته نشده ای. یه موجود کشف نشده ..

ولی خودتم میدونی که من میتونم بی نهایت سرتق بشم. لازم باشه به تک تک ِ آدمای ِ روی ِ زمین اطمینان میدم که یه روز کشفــت میکنم. یه روز یجوری میشناسمت که خودتم باورت نــشه... !!

  • ۹۳/۱۲/۱۲
  • Atefeh - Cute