..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

149. خدایا بازم شکرت ...

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

هرآدمی مگه چقد طاقت داره؟ چقد میتونه صبوری کنه؟؟

واقعیت اینه که ظرفیت آدما باهم فرق داره ولی آخرش همه بعضی وقتا یجایی کم میارن.. یجایی خسته میشن..

من الآن تو اون حالم.. و چقد بده هیشکی رو نداشته باشی باهاش درد دل کنی.. اگرم داشته باشیش نتونی حرف دلتو به زبون بیاری و براش بگی.. قدر همدیگه رو بدونین.. گاهی وقتا دلخوشیای آدم همون لبخندای یدفعه ای ِ کوچولو میشه...

 

93 پر بــود از روزای غصه. تا آخر عمرم اسم 93 که میاد یاد پرکشیدن ابراهیم میوفتم..

از الآن سال نوتون مبارک. امیدوارم 94 پراز خوشی و شادی باشه واسه همه.

منو می بخشین مگه نه؟ من به پاکی و مهربونی دل شماها ایمان دارم.

واسم دعا کنین. دعا کنین خوب شم و برگردم. که این روزا فقط دارم سخت ترین امتحانای زندگیم رو پشت سر میزارم..

 

خدایا من بنده ی بدی نمیشم واست. قول میدم. هنوزم تشکر ازت رو لبامه. شکرت که هستی. شکرت که هستم. شکرت که حواست به همه مون هست. راستی ، عاشقـــــتم خـــــــــدا ...

  • ۹۳/۱۲/۲۴
  • Atefeh - Cute