..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

154. بودنت اندازه ی دنیاس

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

+ نفسم کجایی ؟

ـ تو شش ـت 

 

خداروشکر حالم این روزا رو به خوب شدنه. سرم به کارای خودم گرمه. تو این مدت یکم از دوستام دور شدم. قول دادم بهشون همین زودیا جبران کنم. از آشناهای دیگم دور شدم. نمیدونم چرا ولی حس میکنم اینجوری تنها بودن بهم بیشتر می چسبه. فقط میام اینجا و می نویسم. لحظه هام درگیر یه نفرن. یکی که خیلی وقته شده همه ی زندگیم..

هرموقع غم داشتم دعا کردم هیشکی تو دنیا مثل من غم نداشته باشه ، هرموقع هم خوشحال بودم دعا کردم همه مثل من خوشحال باشن. اینکه بعضیا دلشون بخواد جای بقیه باشن کار درستی نیست. هستن آدمایی که کنار خوشحالیاشون، غمای بزرگی تو دلشون دارن...

 

× امروز دیدمت. نیم رخ، با همون ژست ِ همیشگی. دلم رفت واست. مثل ِ همون همیشه

  • ۹۴/۰۲/۰۳
  • Atefeh - Cute