..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

157. قهر یعنی چی اصن ؟

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

قهر کردم و نگام به روبه رومه. نیم رخی نگام میکنی. اخمام تو همه. سریع برمیگردم و نگات میکنم. به حالت ِ ایش سرتو برمیگردونی و مثه من قهرو به روبه رو نگا میکنی. نگامو از نیم رخت برمیدارم.

دوباره خیره میشم به روبه رو. باز سرتو میچرخونی طرف منو نگام میکنی. تا بهت نگا میکنم بازم با حالت ِ ایش نگاتو ازم میگیری !

این اتفاق اونقده تکرار میشه تا اینکه طاقت نمیاری و میزنی زیر خنده.

دنبال ِ خنده ی ِ تـو ، خنده ی ِ منم شروع میشم :)

 

+ من عاشق ِ این لحظه های ِ قهر دورکن ِ توام مهربونم 

  • ۹۴/۰۲/۰۴
  • Atefeh - Cute