..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

160. روز برنده شدنم دیر نیست

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ق.ظ

تو نبودی ...

توی ِ یه روز 3 بار دیده بودنت. هربار با یه لباس. مثل ِ گذشته ـت. تو حتی وقت ِ غمگین بودنتم خوش تیپی ..

اعصابم به هم ریخته بود. شرط کرده بودیم دفعه ی ِ دیگه خودم ببینمت. از آخرین باری که چشام از دور دیده بودت چندماه گذشته بود. خنده هاش جلوی ِ چشمم بود وقتی بهم گفت " این بارم من باید خبر دیدنشو بهت بدم " ..

من شرطو باخته بودم. بدم باخته بودم. تو یه روز 3 بار ..

هنوزم نمیفهمم به تو باختم یا اون. خط و نشون .. دیگه هیچوقت بهم نگفت تورو دیده. خوشحال بودم !

 

* باید قـــمارباز باشـــی تا بفهمی فرقه ؛

بین ِ باختــــن و بـــــدباختـــن *

 

+ چندروزه ندیدمت و هواتو دارم ؟؟

+ وقتی زیر بارون تنهایی کاری بجز گریه نداری.. ولی من قـــول دادم :)

  • ۹۴/۰۲/۱۵
  • Atefeh - Cute