..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

170. تو فقط شبیه خودتی ..

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ق.ظ

من جهنمی هم که بشوم، روزی خدا به من این اجازه را خوآهد داد که ،

با کسی که می خوآهم ملاقات کنم ..

می دآنــی جان ـکم ؟

سؤال های ِ زیادی برآی ِ لحظه ی ِ ملاقات ـت دارم.

از سال های ِ تنهایـی کشیدنم ،

از تمام شب هایی که میشد کنارم باشی

و من "بهشت" را میان ِ دستانت حس کنم امــا نـبودی ،

از همه ی ِ‌ ثانیه هایی که زندگی ام را نفهمیدم ..

دلم به این خوش است که آن لحظه دیگر نمی توانی خودت را از جواب دادن دور کنی .

اصلا اگر بگویم بزرگ ـترین دلخوشی ام همین است باور میکنی ؟؟

  • ۹۴/۰۴/۳۰
  • Atefeh - Cute