..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

176. بی تاب میشوم ، سفر که می روی جان ـکم ..

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

دلم را بُرده ای برای ِ خودت. من ، اینجا ، عاطفه ای تنها ، هردقیقه صدبار برای خودم فاصله ات را می سنجم. از صبح منتظر پیامت میشوم و با خواندنش چشمانم را از خوشی می بندم ! مثل ِ‌ تو توی ِ دلم ولوله می افتد ! هرلحظه نگران ِ جا نگذاشتن ِ وسایلت میشوم. توی ِ دلم هی میگویم کاش فلان چیز را یادش نرود همراهش ببرد ! حتی نگران ِ نگاه هایی که آنجا تو را می بیند میشوم ! و مُدام پیش خودم میگویم کاش همراهش بودم !

دور هستیم اما من لحظه به لحظه کنارتم. از خدا برایت خوشی های ِ  تمام نشدنی خواسته ام همیشه. و اینکه گوشه گوشه ی ِ دلم، پر از خواستن ِ تک تک ِ‌ ثانیه های ِ‌ با تو بودن است. اصلا مگر میشود صحبت ِ آن جمع و بیرون رفتن باشد و من دوست نداشته باشم کنار تو باشم عزیزم ؟؟!

اصن مگه میشه؟ مگه داریم ؟!

 

+ یادته اون روز که بعداز کلی وقت دیدمت، چه حسی داشتم؟ چقد دلم واست تنگ بود؟

الآن همون حس رو دارم. همونـقد دلـتنگ ، همونـقد بیـقرار :)

 

+ یا رب آن یار سفر کرده که صد قافله دل همره اوست

   هر کجا هست خدایــــا به سلامت دارش 

  • ۹۴/۰۵/۲۱
  • Atefeh - Cute