..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

177. این ـروزهای ِ انتظار. حوصله و انتظار !

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

دارم با "ف" میحرفم. یهو وسط حرفام میگه چندلحظه گوشی دسد باشه. بعد چند دقیقه میگه خوب چی میگفتیم؟ تا شروع میکنم حرف زدن میگه آخیییش حالا صدات خوب شدااا.

می پرسم مگه چیکار کردی؟ جواب میده رفتم عینکمو زدم 

جالب تر اینه که همون لحظه رفیق باباش اومده دم در بعدم آیفون رو برداشته میگه الو بفرمائید ! 

یارو پشت در 

حالا موندم با اون درجه ی ِ گیجی اصن چیزی از حرفای ِ من فهمید یا نه ؟!

 

×میدونم قرار شده یه روز بیام خیلی چیزارو واستون تعریف کنم. خودمم منتظر اون روزم! صبر و صبر :)

×اگه تو حال ِ خوب ِ من نباشی ، هیشکی دیگه هم نمیتونه باشه دلخوشی ِ زندگیم 

×خدایــا ؛ نگات به همه مون باشه خوشبختیم. نگاتو ازمون برندار ..

  • ۹۴/۰۵/۲۶
  • Atefeh - Cute