..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

186. امشب ای ماه به درد دل من تسکینی..

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

نیمه شب بود ..

با خودم میگفتم چندنفر الآن از صدای ِ خر و پف خوابشون نمی بره ..

یا چندنفر با فکر آغوش ِ کسی شـب رو با جون کندن به صبح می رسونن ..

از پشت پنجره مــاه رو نگاه کردم . تنهـــا ..

و تنهـا چه خوب تنهــــا رو می فهمه ..


" وَالَّـیْـلِ إِذَا عَـسْـعَـس / قسم به شب هنگامی که تاریک شود / تکویر . 17 / "


  • ۹۴/۰۷/۰۵
  • Atefeh - Cute

نظرات (۳)

ایشالا برسه شبایی که یه نفر نذاره بخوابی😂😂😂...به من چه که شما فکرای منحرف میاد سراغتون من منظورم درد و دل بود خدا میدونه😁😁😁
پاسخ:
ایشالا . خدا از دهنت بشنوه [نیشخند]

بله بله میدونم. اصن هرکی غیر درد و دل فکری بکنه خودش منحرفه [خنده]
سلاااااااام،خونه ی نو مبارک:)
به به:))
عاطی،شکلکا رو از کوجا میاری:|
قالبتم گشنگه،منم موخوام:((

پاسخ:
سلام مرسی.
ایشالا بیایم شیرینی خونه شمارو میل کنیم [نیشخند]

این شکلکا یادگار وب قبلیمه !
ازاونجا اومدن اینجا :(

چشات قشنگ می بینه.
از منوی قالب ـت میتونی هرچی میخوای انتخاب کنی بهار :)
  • الــهـــ♥ـه
  • سلام :)
    خونه ی نو مبارک :) میدونی من هنوز عادت نکردم بیام اینجا بهت سر بزنم:(

    هربارم میام بلاگ آی آر باید اسممو کپی پیست کنم ... بلاگفا خودش تو حافظه اش بود.. ولی اینجا نه :(

    + شب خسته   و من خسته تر از شب …


    پاسخ:
    سلام. ممنون. خوش اومدی الهه :)

    میدونم دختر مهربون. اشکالی نداره.
    من خودمم هنوز تو بلاگ واسه کسی کامنت نزاشتم :(


    ترسم دراین دلهای شب از سینه آهی سر زند ..