..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

191. خیلی دور ، خیلی نزدیک یعنی مـا

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

تنها موندم تو خونه مثه خیلی وقتا. واسه دورشدن از تنهایی پا میشم میرم خونه پدربزرگ. و اونجا بدتـر تنها.. هیشکی نیس.. یه گوشه میگیرم می خوابم.. اونقده غصه و اشک توچشام جمع شده به زور می بندمشون..

بعد نیم ساعت پدربزرگ، مادربزرگ و عمو "م" میان. صدای ِ عمو رو می شنوم که میگه: عاطفه ـست خوابه؟ و پشت بندش میخنده. صدای ِ پدربزرگ که بهش میگه: بابا بیدارش نکن بزار بخوابه. و جواب ِ اون که میگه: آره جون ِ خودش که خوابه.. لبخندم حتی نمی زنم. حوصله ندارم پا شم باهاش بحث کنم و انتظار داشته باشم بخنده و بخندم.. خودمم و گوشیم ، زیر پتو.. چشامو می بندم.. چندسال ِ پیش.. نــه.. این روزای ِ دوری حق ِ من نیست..

عمو "م" میره. به محض ِ اینکه میفهمم پامیشم. احوالپرسی و به بیست دقیقه نکشیده راهی ِ خونم.. تو تموم مسیر برگشت نگام به کفشامه. اما جلوی ِ پامم حتی نمی بینم.. میرسم خونه. انگار از قفس آزاد شدم.. نفس ِ عمیق بدون ِ خیال ِ‌ راحت.. خیلی بده وقتی دلم میگیره انـقد داغـون میشم.. خیلـــــی بده..

 

+ امشب ؛ من و دلی سراسر غم ..

+ همیشه یه جمله ی ِ کوچیک ِ "من هستم تا تهش" به آدم زندگی ِ دوباره میده ..

 

× خوندن ِ کامنت ـت همه وجودمو پر هیجان کرد  :)

  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • Atefeh - Cute

نظرات (۵)

  • الــهـــ♥ـه
  • نمیتونم بگم دلت نگیره نمیتونم بگم غصه نخور ... نمیتونم بگم خودتو به خواب نزن ولی خیلی تو اون حال نمون... هرکاری کن که زودی دلت وا شه ... زودی خوب شی .   :):*


    پاسخ:
    خوب شدن ِ من اصلا دست ِ خودم نیس الهه.
    یعنی تموم تلاشمم که بکنم بازم نتیجه ای نداره .

    فقط با خودش خوبم . با حرفاش .

    وگرنه همش درگیر غم و غصم .. :(
  • بانـوی تـو
  •  چقد خوب حالتـو میفمم :(

     

    ( بغض ... )

    پاسخ:
    یه حال ِ بغضی ِ مشترک .. :(
    سلام آدرس وبم تغییر کرد خوش حال ممیشم تشریف بیارید
    پاسخ:
    سلام. بله حتما میام
  • الــهـــ♥ـه
  •  منم مث ِ تو میشم ... و گاهی غرروم نمذاره بگم بهش خوب نیستم باهام حرف بزن .. بجاش لج میکنم ... حدصش میدم :/
    پاسخ:
    آخ تو چقد خود منی الهه.

    با اینکه بیشتر وقتا بهش میگم خوب نیستم ،

    اما یه وقتـایی غرورم نمیزاره ..

    و بعدش تازه بدتر میشه حالم :(
    من این پستارو نخونده بودم...قالب وبت قشنگه...عاطفه الهی به حق این روزای عزیز زودی کنار عزیزترینت قرار بگیری ...ما که نمیدونیم داشتان تو چیه ولی یه چیزی هست که نمیذاره خوشحال باشی...اونم حتما حتما دوری از عزیزته...ایشالا بهش برسی هرکی هست هرجا هست
    پاسخ:
    چشمات قشنگ می بینه :)

    ممنون آسیه. من با دعاهای ِ شما انرژی میگیرم.

    این روزا خیلـــــی برام عزیزن .. الهی به حق همین روزا خیلی زود یه خبر خوب از طرف تو بشنوم و خوشحال بشم :)