..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

193. حال خوبی که خودت باید باعث ـش بشی :)

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

 

+ اوووووم ..

- جونم

+ میخوامــت ..

- قربونت برم من

/  یه مکالمه ی ِ 6 کلمه ای پر عشق  /



 "ع" رو دیدمش. اونقده باهاش گـرم و صمیمی سلام و احوالپرسی کردم، "م" از تعجب اینجوری شده بود  بعد که نشستیم بهم گفت خوبه من این همه حرف زدم و گفتم دیدیش گرم نشو باهاش. خندیدم و گفتم بیخیال. گفته بودم که برام مهم نیس. اگه این کارو نمیکردم الان اینقد احساس ِ رضایت و خوشحالی نداشتم. واسه راحتی ِ خودم بود. سرشو انداخت پایین و نچ کرد. زدم بهش و گفتم زندگی ارزش این درگیریای ِ ذهنی رو نداره که بخاطر بقیه اینجوری کنی 

 

 معتقدم به اینکه باید اونقدری به دیگران مهربونی کنی که نتیجش به آرامش ِ خودت برسه

  • ۹۴/۰۷/۲۸
  • Atefeh - Cute