..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

197. ای دوست با خلوت من تو را چکار است، چکار ؟!!

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ب.ظ

حس ناشناخته یعنی ؛

داری با دوست ِ همسن ِ متأهلت، که تازه یکی دوماه از عروسیش گذشته اس رد و بدل میکنی ، یهو می بینی دیر به دیر جواب میده . ازش که می پرسی چیکار میکنی ، میگه "شرمنده عزیزم مهمون دارم سرم خیلی شلوغه واسه همین نمیتونم سریع جواب بدم" به همراه ِ لبخندی کشــدار 

و تو همون موقع خودتو میزاری جای ِ ‌اون ، که اگه تو موقعیتش بودی ، اگه بودی ... !


 همین رفیق های ِ دبیرستانی ِ دیروز ، عــــروس های ِ‌ امروز !

 گفتنی ـه که رفیق ِ مذکور ، همون رفیق ِ پست ِ‌ 195 تشریف دارن 


 شعر کامل ِ پست ِ پایین چندروزه نشسه یه گوشه ذهنم 

  • ۹۴/۰۸/۰۷
  • Atefeh - Cute

نظرات (۶)

عاطفه دانشجو شدی؟؟؟پس چرا نگفتنی؟شیرینیش کو؟؟؟هوم؟؟؟همون که اوردی رو رفتی؟؟؟یا یه جا دیگه دانش آزاد؟؟؟
دختر دانشجو شدنت مبارک...از لحظه لحظه هات استفاده کن...هیچ وقت تکرار نمیشه هیچوقت...

شعر پست پایین چقد قشنگ و باحاله😍

به سلامتی روزی که آقای یارت مهمون ویژه ی خونتون باشن...آخ عاطفه چه دوقی واست کردم دراین لحظه

اومدم  کامنتمو کامل کنم پست تائید شد...کامنت قبلی رو حذف کن.ایش گوشیم خنگه
پاسخ:
بله آسیه جون :)   نگفته بودم آیا ؟!  [شطرنجی]
من تو بلاگفا گفتم از چه نوع شیرینی میخواین ، کسی پاسخ گو نبود ! [نیشخند]

ممنون . اما من دل ِ‌ خوشی از دانشجو بودن و دوری ندارم ..

+ کامل ِ اون شعر منو کشت اصن !

+ به سلامتی روزی که همه کنار یار هی واسه همدیگه :) بفرسیم . ذوقت ـو قربون

+ no اشکال . حذف شد [چشمک]
  • الــهـــ♥ـه
  • امیدوارم همه شیرینی ای از زندگی رو تجربه کنن که از طرف خدا باشه ... همونقد خوب ُ‌شیرین ُ‌ لطیف ... :)


    مثل ازدواج :))
    پاسخ:
    ان شاء الله ..

    همونقد شیرین ُ پر از آرامش ِ خاطر :)

    ازدواج که دیگه [نیشخند] [ترشیده حتی] !
  • الــهـــ♥ـه
  • عی بابا تو که باهاش حرف زدی باید لبخندت کش بیاد هااااااااا ... نبینم اشکت ُ‌:):*


    پاسخ:
    موقع حرف زدن باهاش فقط رو نخ خندم !

    اما بعدش ..  بغضه که میاد تو گلوم  :(

    قربون ِ تو رفیق جونی  :*
    سلام خانوم خانومااا
    ان شالله متاهلی خودت :*
    یهو آدرس عوض میکنی به مام نمیگی :|
    مبارکه باشه عزیزم :)
    پس توام اومدی بیان :)
    وااای چطوری پستاتو انتقال دادی عاطفه ؟ من هرکاری میکنم نمیشه :(
    پاسخ:
    به به سلام به روی ِ ماهت ملیح :)
    ان شاء الله . الان همه تو لیست ِ انتظاریم ! 

    تو بلاگفا اومدم گفتم اگر بار گران بودیم رفتیم [نیشخند]

    مچکر . مبارکه بیان که اومدیم اینجا ساکن شدیم [چشمک]

    به راحتی . البته بعدش که انتقال دادم یکم وقت گرفت.
    میام وبت واست میگم :*
  • بانـوی تـو
  • همه ازدباج کردن الا ما :)

     

    لیته انداختیم رف خواهر

    پاسخ:
    والا راس میگی :)

    از 7 ساله هم گذشتیم و خبر نداریم خواهر [چشمک]
  • الــهـــ♥ـه
  • سلام :)
    میگما عاطفه راس میگی .... امروز داشتم فک میکردم چند وقته ننوشتم !!!

    البته کمی مقصر این نرم افزارای جدیده ... و کمی هم تنبلی و فک نکردن ... وگرنه روزها میگذرن ... اگه خدا بخواد عاشقانه ...

    بالا و پایین هستااااا اما قلبا سر جاشونه :)


    پاسخ:
    علیک ِ سلام :)

    همین که روزا عاشقانه بگذرن ، اندازه دنـیا ارزش داره :)

    خداروشکر که تو این همه شلوغی و مشغله ها قلب ـا سرجاشون هسن :)