..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

 آبان ِ دوست داشتنیم تمومـ شد. آبان ِ پراز خاطرم ، آبانی که بخاطر اومدنت بوی ِ‌ مهربونی گرفت 


 وقتی منتظری و چشمت رو صفحه ی ِ گوشیت ثابت مونده .. وقتی همه جای ِ‌ گوشیتو صدبار چک میکنی و اعصابت به همـ میریزه .. وقتی اخمات میره توهمـ و نفست تو گلوت بغض میشه .. وقتی نگرانی مثه خوره سعی داره احساستو بخوره .. وقتی دوستت اس میده و حوصله نداری جوابشو بدی .. وقتی تو تنهــاییات میشینی اونقد بهونه میگیری که اشکت درمیاد .. وقتی فقط دونفری باید همه چیزو خوب کنین ..

/ حال ِ گرفته یعنی وقتی ـای ِ بی اندازه . بی ته

 

 همه چی خوب میشه با کمک ِ خدا. من به مهربونیای ِ بدون ِ حساب ایمان دارمـ . به دعاهایی که میشن بدرقه ی ِ راهت، که قراره توی ِ این راه یه انرژی ای داشته باشی باورنکردنی . قراره پر از امید باشی و آرزو .. 

 

+ چی بگم ؟ 

- غمت ـو

+ مهم نیس ..

ـ  برا من مهمه

+ خودت میدونی . تکرار گذشته ـست

ـ  تقصیر منم هس

+ ..

/ من (+) و ف . اینروزا درحال ِ غم زُدایی از من / 

 

 یه واقعیت ـی که گفت و بخاطرش اصرار داشت ازم ماچ بگیره این بود که :

" اشتباهات ِ خودمون رو گردن ِ فضای ِ مجازی نندازیم "

 


× یه سری حرفا تو دلمـ مونده. مونده واسه وقتی که نمیدونمـ کی میرسه. کی میرسه که بگمـ و رها شمـ ازاین حس ِ خفگی ..

× دیوونگی یعنی با دوتا روانی بشینی به عکسای ِ بعضیا تو اینستا هرهر بخندی. بعد عذاب وجدان بگیری آروم شی بری لاک بزنی و زیر لب به دوتاشون فحش بدی و فحش بخوری ..

× معذرت بخاطر کمـ بودنامـ . میامـ زود بهتون سر میزنمـ 

 

  • ۹۴/۰۹/۰۲
  • Atefeh - Cute

نظرات (۴)

درووود بر آبااااااااااااااان :))
خوشحالم که توام ابان خوبی داشتی عزیزم
پاسخ:
دروووود و کلی ماچ حتی ! [چشمک]

من کلیا بیشتر خوشحالم ،
 از اینکه میدونم این روزا چقد حس من و تو به هم نزدیکه ملیح بانو !  :)*
  • الــهـــ♥ـه
  • سلام عاطفه واقعا ببخشید من اینورا کم پیدام شدیدا درگیر بودم و بی نت :|

    در صدم ثانیه وصل میشد و من میرفتم قمست وب ِ دوستان .... ولی بلاگ آی آر رو فراموش کردم :(



    پست پایین واقعا مزه داشتآآآ میدونم با دلتنگی نوشتیش .... اما با انرژی بنویس که جذبش کنی :)))

    ماه اون تموم شد ماه ِ من اومد :)))

    امیدوارم غم از دلت بره زودتر :*


    پاسخ:
    سلام الهه . اشکالی نداره :)
    پیش میاد دیگه . جابجا شدیم ریختیم به هم.

    پُر از حس بود . که تا تجربش نکنی جذبش نمیکنی .

    اومدن ِ ماهت ، یعنی پیدا شدن ِ لبخندای ِ‌ جدید :)

    ممنون :*
    سلام 
    ممنون عاطفه دوست داشتنی

    پاسخ:
    علیک ِ سلام :)

    خواهش مهربون

    سلام عزیزم:-*


    ممنونم واسه آدرسهاایی که گذاشتی :)


    خوشحال میشم روشن بمونی:-*

    پاسخ:
    سلام. خوش اومدی پیچک :)

    خواهش . قابل نداشت . وظیفه بود :*

    بله حتما میمونم [چشمک]