..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

204. خداست که لبخندهایت را به تو نزدیک می کند :)

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ

یادمـ باشه از این به بعد ،

که خدا خودش حواسش به همه هست .

یادمـ باشه که این ـقدر بی تابی و استرس نکشمـ ،

وقتی همه چیز ُ به خودش سپردمـ ..

یادمـ نره که او همیشه " رحمان ِ رحیمـ " بوده و هست .

خدایــــــا ؛  دلم ُ به دست ِ خودت میدمـ .

اندکی صبر بیشتر ، کمی تحمـل و طاقت ِ زیادتـر ،

از بین رفتن ِ‌ دلشوره های ِ بی دلیل ، و دل ِ خــــوش ..

که تنهـــــا تــو بی حساب می بخشی و قـادری

می شود .. ؟  خدایــا می شود ؟؟ 

 

+ این ـروزا خیلی به دعـا نیاز دارم 

+ حال و هوای ِ وب ، همراه ِ حال ِ دلم تغییر کرد . آبی ـش آرامش داره !

فک کنم پسرک ـم دوس داشته باشه 

  • Atefeh - Cute

نظرات (۳)

  • الــهـــ♥ـه
  • فک کنم کلا شروع ربیع الاول حال عوض کنه :)))

    امیدوارم حال ِ دلت آبی باشه :*


    پاسخ:
    اوهوم . حس ِ خوبی داره :)

    ممنون الهه جون :)*

    دوری سخته .. خیلی سخته :-|


    اما خب میگذرن این روزها :-*



    قالبت خوشگله:-*

    پاسخ:
    واسه من زمانش خیلی زیاد شده .. :(

    به امید روزای بهتر تحمل ـشون میکنم :)


    ممنون . خوشگل دیدی :)*
    سلااام بالاخره منم اومدم :)
    پاسخ:
    علیک ِ سلام .

    خوش اومدی مهربون :)