..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

208. صدای تـو مثل بهار نارنج است !

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

انرژی و حال ِ خوبی که تو سرما و درحال ِ انجماد از صدات میگیرمـ ،

دلمـ که خوش میشه با بودنت و خنده هات ،

حواسمـ که از همه آدمای ِ دور و برمـ کشیده میشه سمت ِ خودت ،

قلبمـ که با هر کلمه تپش ـاش تندتـر میشه :)

ایشالا که خدا روزای ِ خوب رو زود برسونه دنبال ِ صبرمون 

 

× زود امتحانمو دادمـ اومدمـ بیرون. وقت که تمومـ شد همه زدن بیرون و ریختن روسرمـ و دعوا

که چرا با اقتدار میای میری ما استرس گرفتیمـ. میگمـ مگه چجوری اومدمـ؟ "ف" میگه اینجوری:

"س" از اونور اومده میگه نه اتفاقا از دور انگار عصبانی بود . داشت همه رو با نگاش ریزریز میکرد !

میگمـ اول به توافق برسین بعد نظر بدین . کلا مخ منو ترکوندن اینا 

 

  • ۹۴/۱۰/۰۵
  • Atefeh - Cute

نظرات (۹)

ای جااااااااانم
حال خوبت مستدام عزیزم :)
من که شهرزادو دارم با پیگیری تمام نگاه میکنم کلی ام قسمتای اولش گریه کردم باهاش :))))

پاسخ:
ممنون مهربون 

من از ترس همین گریه ها همش یذره یذره می بینمـ 
  • الــهـــ♥ـه
  • هربار که اسمش میاد رو گوشیم ...

    هووووری دلم میرزه ... ازون خوباش :)
    پاسخ:
    هر بـــار ... مثل ِ همیشه Hello

    هوووری دلمون ریختن ِ‌ هرروزی رو آرزوست 

    واااااای عاطفه :))))))

    خیلی وقت بود نخونده بومدمت :(((

    ×کجا قبول شدی دانشگا؟؟؟؟

    ×قضیت چی شد؟ ینی درست یادم نی :((((

    پاسخ:
    ریحانه  شکلک های شباهنگShabahang
    عوضش من دونه دونه پست ـاتو میخوندمـ 
    میامـ واست میگمـ دوست جونی 
    سلام فقط هم اسم شماست ...
    میگما این پست عاطفه من 
    چقدر طرفدار داشت
    من نمی دونستم!!!!

    پاسخ:
    علیک ِ سلامـ . گفتمـ کیه برمـ باش صحبت کنمـ 

    آره . همه همـ فک کردن من بودمـ غیر خودمـ و خودت که میدونسیمـ 
    همه اومده بودن وب ِ من 

    مرسی نازدونه :))))))

    ان شالله از خودت باشه :*

    پاسخ:
    قربونت شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

    ان شاءالله شکلک های شباهنگShabahang ( الآن من ترشیدمـ ) !
    خوشبخت بشی دختر . Smiley

    مامـ أ همینجا واست قر میدیمـ  

    عزیزمممممممممممممممممم :***

    عاطفه :*****

    عشقمی تو آخه :**

    فدای تو نفسی..

    ممنون  ک میخونیم :*

    پاسخ:
    شما عزیزی عروس خانومـ 495019_flirtysmile4.gif
    خواهش میکنمـ . بسکه شما این روزا انرژی خوب داری عشق منتقل میکنی شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه
    میگم خوبه ها از این پست های یههوییی!!!!
    پاسخ:
    میخوای بچه های مردم ـو بزاری تو خماری ؟! 
  • الــهـــ♥ـه
  • میدونی عاطفه من هر بار که حالم خوب ِ ... همیشه میگم به خودم که باید مقاوم بود ... غم و غصه چیه ... نباید اجازه بدم بهم بریزم ... نباید بذارم چیزی ناراحتم کنه ... باید خوب ُ‌مهربون باشم ... باید فلان ُ‌ فلان ...
    اما امان از وقتی که دلم میگیره یا ناراحت میشم ... اصلا هیچکدوم از اون حرفا تو کتم نمیره که نمیره ... وقتی ناراحت بودم فکرش ُ‌ که کردم دیدم خب ناگریزه که  آدم یه وقتایی هم حالش بد باشه دیگه ... ولی خب نباید هی کشش بدیم ... یکی اون بالا هست که وقتی از همه چی خسته میشی ُ کاری ازت برنمیاد کافی ِ‌ پخش شی رو زمین ُ بی فکر ُ‌ بی غصه بگی
    أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ




    پاسخ:
    کاملا درست میگی . اصن آدمـ جوگیر شدن تو خون ـشه 
    اون موقعی که خوشحالیمـ فک میکنیمـ دنیا همیشه همینجور با خوشی پیش میره و هی برنامه می چینیمـ
    اون موقع همـ که ناراحتیمـ باز فک میکنیمـ چیزی عوض نمیشه و حوصله برنامه واسه بعد رو نداریمـ

    من تو هردوحالت امیدمـ فقط به خود خدا بوده و بس 

    ممنون الهه ی ِ مهربون 
    که مثه همیشه با حرفات حالمو خوب میکنی 
    خیلی ماهی عاطفه :)) :**
    پاسخ:
    ماهی از خودته :)*