..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

( خداوند به حال ِ بندگان ِ خویش آگاه است )

..:: بی روی ِ * تـو* آرامم نیست ::..

الهـــی به نامت .

که نامـــت مرهم است

بر دردهای ِ بی درمـــان

 عکس دورهمی شب یلدا رو آورده نشونمـ میده و میگه : جون من نگا کن عین این دخترایی که تازه ازدواج کردن افتادی ! میگمـ : پناه بر خدا ! مگه چجوری بودمـ ؟؟ با دقت به عکس نگا میکنمـ و چیز خاصی نمی بینمـ . یهو میزنه زیر خنده و میگه : مگه نه ؟! چپ چپ نگاش میکنمـ و میگمـ : دیوونه . نه اصلا همـ ! به همدیگه نگا میکنن و بعدش بمن . گویا قصد تحریک من ـو دارن و خودمـ خبر نداشتمـ ! ( چندروز پیش به گوشمـ رسید که گفتن به یه حال و هوای جدید نیاز داریمـ و این بار نوبت عاطفه ـست ) حالا منکه خودمـ شدید تو فکرشمـ ولی خب دست من نیس که . هس آیا ؟! 

 

 این چندروز درگیر امتحان دادن و این صحبت ـا بودیمـ و اونمـ چه امتحانایی ! کلا ما همش دیر می رسیدیمـ ! امتحان قبلی "ش" برگشته بهمون میگه شما چیکار میکنین اینقد دیر میاین ؟ و جوابایی که شنیده :

" منکه لاک زدنمـ طول کشید یه دستمـ هنوز خشک نشده بود

" منمـ تو اتوبوس هندزفری ـمو کشیدن سیمش دراومد رفتمـ یکی دیگه بخرمـ

" منمـ با م بودمـ رفتمـ قاب واسه گوشیمـ بگیرمـ "

و من : " ابروهامـ جفت نمیشد "

یعنی عاشق این ـروزایی ام که میگن بیخیالی من به اونامـ منتقل شده و ازدستمـ حرص میخورن! حالا می فهممـ وقتی پسرک حرصمـ میده چقد میخنده 


 اولین امتحان این عکس رو نشونشون دادمـ و گفتمـ : به سوالا با این دید نگا کنین ! از اون روز میگن یادش میوفتیمـ انرژی میگیریمـ !

  • ۹۴/۱۰/۱۸
  • Atefeh - Cute